sobota, 28 kwietnia 2018

NOWE CHMURY NA NIEBIE

Smocze Królestwo
Rolaka
Rozdział 80
Pocałował ją. Namiętny, pełen uczuć i czułości pocałunek spowił całe usta Lucy. Bez najmniejszych wątpliwości odwzajemniła zbliżenie, otwierając dla niego swoje wargi. Podgryzła jego skórę, on zaplątał palce w jej włosy, pogłębiając bardziej już ponętny pocałunek. Zatrzymali się. Oddychali ciężko, trudem chwytając pojedyncze hausty powietrza.


Wojna Uczuć
Banshee
rozdział trzeci
Poczułam, jak ogarnia mnie fala gorąca, znalazłam się w bardzo niekorzystnej sytuacji. Nie cierpię być obserwowana. Ze stresu moje zgrabiałe ręce zaczęły się na dodatek trząść, przez co upuściłam klucze na betonową posadzkę, pech chciał, że za mnie.
Sąsiadka schyliła się, a jej włosy omiotły podłogę. Podniosła klucze i wręczyła mi je, łapiąc moją zmarzniętą dłoń dwoma rękami i potrząsnęła nimi energicznie.
— Jestem Ino, masz super włosy.
Oniemiałam. Nie jestem dobra w te wszystkie savoir-vivre, ale mam takie dziwne przeczucie, że chyba nie tak powinno się przedstawiać.

Goniąc ulotne szepty przeszłości jak wiele jesteś gotów poświęcić?
http://ulotne-szepty.blogspot.com/
Zek
Rozdział VII

Mieszkańcy Kusa, wiedząc płaszcz Akatsuki bali się o własne życie. Uchiha pojawiał się co jakiś czas, zupełnie ich ignorując, co wprawiało ich w osłupienie. W końcu przy jednej z ostatnich wizyt uciął sobie krótką pogawędkę ze starszym z dziewiątego okręgu.
To wtedy została wiedźmą, mieszkającą w ruinach Shikuroi. Do dziś nie miała pojęcia, czy użył na tych biedaków genjutsu, czy ci tak przerażeni uwierzyli w każde jego słowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz