niedziela, 26 czerwca 2016

227. Życie to raj, którego klucze są w naszych rękach

Życie to raj, którego klucze są w naszych rękach
 Ayako
▲▲▲
Czy zastanawiałeś nad alternatywnymi wersjami historii przedstawionej w świecie Naruto? Teraz możesz zaspokoić swoją ciekawość zaglądając na mojego bloga. Historia co prawda jest oparta na mandze Naruto jednak wprowadziłam tam swoje zmiany. W mojej wersji historia rozpoczyna w momencie gdy Naruto Uzumaki powraca z podróży do Wioski Liścia ale dalej nic nie jest takie jakie być powinno. Wprowadziłam parę zmian, których jednak tutaj nie zdradzę. Główną bohaterką jest wymyślona przeze mnie postać Ayako Imahary - kunoichi z Wioski Liścia zmagającej się z demonami przeszłości. Oprócz postaci ze świata Naruto dodałam też kilka nowych. Co czeka naszą bohaterkę i jej towarzyszy? Dowiecie się tego w późniejszych rozdziałach opowiadania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz